Wednesday, June 03, 2009

Ambil perhatian!supporter yg sejati ialah :-




1) tetap bersame dgn team yg disokong even kalah



2) Slumber pekakkan telinge even ade org lain ejek2 if team diorg kalah



3) Minat team tu.bukan minat player(salu gurl yg minat player)



4) xkan teragak-agak nk pakai jersey team yg disokong mase tgk bola dgn kwn2 kat mapley (termasuk match yg penting2)



5) boleh terima hakikat team diorg kalah even team yg diorg sokong dah wat sehabis baik




6) Cool dlm ape jua situasi kalau team dah mcm nak kalah pon




7) n yg paling penting ialah: XKAN TUKAR TEAM SOKONG dgn TEAM LAIN MASE FINAL BILE TEAM MEREKA DAH KALAH X DAPAT MASUK FINAL.




hahahahaa..


gua tetap sokong man utd even kalah 2-0 haritu dgn barca.



ade aku kesah??!!!hahahaha



"shut up n drive".lalalalalalaalA..hehee ^_^




MUHAMAD AFIQ ABDUL KARIM




5 comments:

shahrilazuwan said...

hye afiq... aku setuju ngan statement ko ni... tak kisah la apa pun yang berlaku, kalau kita penyokong yang sejati, menang atau kalah pasukan yang kita sokong tu, kita tetap sokong dan setia sampai bila2 even nak mati pun... aku pun minat mu gak tau... ko mesti tak tahu kan... nampak je aku macam ni(like2... huhu...), tapi aku ni die hard fan mu tau... jgn main2 tau... k, lepas ni mu akan bangkit semula... hidup mu!!!

afiq said...

to shahril : owh ko pon sokonng m.u ke??

teruskan sokong manu ye!

shahrilazuwan said...

haruslah aku sokong mu... dari dulu lagi aku sokong mu tau... mmm, nape tak caya la tu kan??? aku mmg geram la hari tetiba mu bley plak kalah ngan barca... nampaknya banyak lagi yang ko tak tahu tentang aku tau... mmm???

Hannah said...

aper plak....i minat team dia..i minat jersey..tak minat player pon..mwahahaha..btol2..pekakkan telinga bler owg len menang...haha

afiq said...

to Rockchic: bagusla kamooo minat team. bujan minat player!

kikikiki


keep it up! ^__^