Tuesday, July 28, 2009

wow.. i'm so touching today T-T

salam bloggerz!

its really amazing today..

i'm so touching..

u wanna know y?


ok pless read this conversation below :


toot2..toott2 (my fone ringing) ( name appear : CHEE KEONG)

me : Hello..

chee keong : Alloww afiq! (sambil pelat2 chinese)

me : yup chee keong! ada apa! (aku pon wat2 pelat chinese)

chee keong : afiq u sula konvo ka?

me: belum2! in dis becoming august lorr.. 16/8, ahad!

chee keong : owhhh..i c.. u ade contact weng leong tak?

me: xde2.. i x contact pon.i pon x tahu dia sudah dapat kerje atau x.

chee keong : oiccc..ok2..

me : u dapat result speech com brape??

chee keong : biase saje maaa.. B+ saje. u dapat ape afiq?

me : biase je.,.eheeh..sket2 je..boleh la..

chee keong : brape?

me : A-. heheh.. i pon x tahu cmne dpt A-

chee keong : wa.. lu hebatt!! congratz2x!

me : tannnnxxx..hehe

chee keong : afiq nnti bile u mau datang konvo 16/8 tu u bgtaw kami olang haa

me : waaa.. u dgn kwn2 mau dtg betol2 ka??

chee keong.. ye,lorrr.. nnti kami bg prezent lorr!!!

me: (terdiam sebentar.tergamam ) ok2..tq chee keong.

chee keong : ok haa afiq papai!

me : papai!

teeettt! (bunyik fone letak.aku bantai je ni.hahaha)


chee keong is my junior.lelaki. baru 1st year student. aku same kelas dgn junior mase 3rd sem yg lepas.


yg wat kan aku terharu : kesungguhan chee keong yg ckp nk dtg konvo aku.


aku x sangke beb! sebab chee keong ni cam budak yg pendiam je.


then tgk2 dia siap call aku n ckp nk dtg konvo.


then aku tersenyum bile dah abis berbual.


aku pikey " x sangke ade lagi chinese yg cmni"


aku bukan nak racist ok? sbb selalunye golongan mereke ni cam sumbunk2 sket


korg mesti tahu kan n pernah alami kan??


for me bestt je kalo sume citizen Malaysia cmni..aman jer..


my last word " 1 Malaysia for all" yeayyy!!

c ya in the next post!

salam!! ^_^


MUHAMAD AFIQ ABDUL KARIM






No comments: