Wednesday, April 29, 2009

Barula mood exam itu dapat aku rase!

1. salam bloggerz!

2. hye u ollz! hahahahahahaha..hahahaahahah..hahahhaahha..hahahahahhaha..


3. nape aku byk gelak cam kat atas ni??hoho..sbb arini baru 1st DAY aku exam!


4. gosh..ade gax mood nk exam.actually bagi aku kalo lmbt exam start ni ade baik n buruknye.

5. baik : aku dapat siapkan tesis
x baik : mood nk exam cam xde!(haha)

6. mane x nye, baru harini (29/4) exam aku start, ramai gler kwn2 aku kat ukm ni dah abis exam. SIAP ADE YG DAH BALIK KAMPONG PON ADE!haha

7. ALhamdulillah syukur pade ALLAH SWT aku dpt jwb dgn baik subject EEEX3013 KAEDAH PENYELIDIKAN td even study last menet.

8. next paper is dis becoming sunday (giler ape ahad pon ade exam.haha) subject : EPPM2953: PRINSIP PEMASARAN. dah la 1st time aku exam hari ahad.x penah2 aku exam hari ahad.hoho.

9. kpd my frenz yg dah otw balik kampong tu, balik kampong leklok ok. kim salam kat parents n jiran2 sebelah!(wakakaka)

10. ok nak smbung wat correction tesis! salam!! ^_^


MUHAMAD AFIQ ABDUL KARIM

6 comments:

NUke_Rude said...

aku rasa mcm nampak ko kat bas stop uo yg baru.. petng tadi.

kau kah itu?

atau jelmaan dafi?

afiq said...

to nuke: hahaah..mmg tu la aku!
sengal!!!!ahahaha!
dem!!!haha

hasni Jamali said...

hi fiQ,

bleh bg tips soalan kaedah penyelidikan tk?
4 hb ni hasni exam metodologi penyelidikan.

metod=kaedah

mana tau ada iras2 soalannya. heheh...

tQ

afiq said...

to hasni :

tny la sha..

dia pon amik paper KP tu gax same sye aritu..hehe

ape2 pon KP ni satu paper yg pasal penyelidikan la..hehe

hasni Jamali said...

hi fiQ,
hasni dah add fiQ kat ym, nti terimalah ye. hihi

hmm, hindustan? maklumlah dah kacukan. wa ha ha...(mesti pasni fiQ tanya kat sha sbb tak caya.)

nak game fifa eak? takleh copy sbb kena pakai software asal.heheh....has leh je main, setakat amatur je(bleh la gol banyak)...tapi kalau pro (gol satu pun dah ok) heheh....

afiq said...

TO HASNI :

hehe..fiq lagi hebat la..


salu main FIFA "Word Class" mode.hehe

salu pilih team : Manchester United n AC Milan.

hasni pilih team ape selalu?

nnti bleh la kite lawan ek!

ehhe. ^_^