Monday, April 20, 2009

TRIBUTE to my anak buah "5 KETUL" ^_^

* MULAI ENTRY NI PENULIS AKAN MEMBAHASAKAN DIRI "AKU" SUPAYA LEBIH MESRA DGN PEMBACA*

1.
Salam blogers! fuhhh lately aku bz btol..al maklumlah exam skang ni.tp ape pon tetap nak update blog gax.hikhikhik.kali ni nk wat post bout my nephew n niece atau aku panggil "anak buah 5 ketul" ^_^


2
. 5 ketul anak buah ni sume kluar dari pewut kak long. kak ngah aku biler lagi ek? (hihi)

1- Irfan Hariz : 9 taun : name glemer ( IPAN)
2- Nurin Najwa : 8 taun : name glemer (WAWA)
3- Irfan Hakim : 6 taun : name glemer ( AKIM)
4- Nurin Nabilah : 4 taun : name glemer ( BEELA)
5- Irfan Haziq : 2 taun : name glemer ( AJIK)

3. Kalo u all prasan kan, anak buah aku ni kire
SELANG BUNGE la. jantina cantekkk je tersusun selang seli. " Produktif sungguh akak long n abg ipar aku ni" , hati kecil aku berkata tibe2.(hihi).yerla jarang2 beb tgk jantina selang seli ni.kire power la kak long n abg ipar aku ni.hahaha!

4. Kat bawah ni aku letakkan pic aku dgn diorg. haha.korg tgkla yer!





- from left : wawa, beela, me, akim, ipan



hahahaha..akim wat muke x senonoh!!!!


ajik n me! ajik is my fav niece!hehe


ajikk wat muke pelik



tunjuk lidah plaqq ajikkk


me n beela ^_^


comel kan beela??hehe


ipan wat "serombong kapal".hahaha


hahahaha. ni abg ipar aku.hahaha


5 ketul anak buah + 1 bapak beruang!hahahha BELIEVE IT OR N NOT!wakakakaka!!!


5. tetibe plaq terpikeyy bile la aku nk ade anak2 camni?hahahaha..

6. ok c ya in next post! salam!!! ^_^


MUHAMAD AFIQ BIN ABDUL KARIM


7 comments:

shahrilazuwan said...

abang ipar u mamak erk... muka dia macam mamak jer tgk... comel la anak buah u... i suka tgk yang nama beela tu...

hasni Jamali said...

hai afiQ,
ish2, tak serik2 ke axident ari tu. ni nak kena bg kaunseling ni! huhu......

singgahla blog hasni. ;-)

salam perkenalan., ya.

afiq said...

to sharil: abg ipar aku bukan mamak.dia org kedah.

to hasni : yup2.lepas ni bleh la singgah bace cerite2 dlm blog u.hehet

afiq said...

to sharil: abg ipar aku bukan mamak.dia org kedah.

to hasni : yup2.lepas ni bleh la singgah bace cerite2 dlm blog u.hehet

hasni Jamali said...

(copy from blog has)

untuk fiQ,

salam perkenalan. hehe, kisah di mcd tu shhh...jgn cakap kat sini. hehe...tapi dah terluah juga. hehe...

ha, takkan jaga sha kot. ha, ehem2...heheh, upahnya, megi goreng telur mata sa! kat mamplae. hehe,...

tQ, saya akan sentiasa menulis, dan fiQ akan sentiasa bercakap. heheh...jgn marah.

NUke_Rude said...

haha.. apsal gamba2 ko mcm dafi?

ngeh2. goodluck bro.

afiq said...

to hasni : no preblemo bout maggi goreng!hahaha


to nuke: hahaha..ko ni salu nak bahan aku kannn..haahha